Alla inlägg under oktober 2011

Av simpossible - 29 oktober 2011 14:15

Ni ha väl inte missat den nya kategorin " Nya sunset valley"? Jag håller på att bygga om sunset valley och kommer då även visa er lite hus och familjer som flyttar in. Vissa hus och familjer kommer även att finnas på exchange. 

Av simpossible - 23 oktober 2011 11:07

Förlåt för den dåliga uppdateringen, vårt internet funkade inte under helgen :( Idag ska jag nog fara iväg men det blir nog ändå en snabb uppdatering. Imorgon ska jag tillbaka till skolan ( jippie) men på tisdag slutar jag tidigare och har då mer tid att blogga..

Av simpossible - 19 oktober 2011 14:35

Ursäkta för gårdagens dåliga uppdatering. Förblir ledig resten av dagen så jag tänkte passa på att spela lite. Imorgon får jag äntliget sims 3 pets!!! Whaa vad jag har varit glad idag, har desutom förhandsbokat limited editon. Iallafall så kommer jag nog inte blogga så mkt imorn, ska då spela och fota så kan jag visa det på fredag.


Ha det bra så länge kära bloggläsare <3

Av simpossible - 17 oktober 2011 19:09

Somsagt så kommer jag göra lite musikvideos med sims. Ni kommer själva att få vara med och bestämma låtar till dem ( kommentera ). Dom kommer komma när jag har tid och lust kanske blir 2 i månaden eller något sånt. Hoppas att ni kommer gilla dom <3

Av simpossible - 17 oktober 2011 17:24

En liten snabb uppdatering. Håller på att "rensa" mitt sims från olika onödiga saker som jag inte behöver längre. Försöker också hitta lite fina hårfärger till mina simmar. Har nu kommit på vad jag ska göra! Det blir ingen videoserie som jag sa utan istället typ simsvideos med musik från rl. Ni får gärna lämmna förslag på låtar. Mer info om det kommer senare <3

Av simpossible - 17 oktober 2011 15:46

Blir ledig nu resten av dagen, tänkte därför spela och uppdatera mycket idag. Tänkte bland annat fixa några presentationsbilder och andra småsaker. Uppdateringen blir nog dock lite sämre imorn. Aja ska iallafall försöka blogga så mycket i veckan. Kommer också försöka göra någon slags video serie, får se hur det blir med det annars kommer jag blogga rätt mycket under lovet eftersom jag då inte har tänkt att göra så mycket. Iallafall så blir det hursomhelst bra uppdatering idag<3

Av simpossible - 16 oktober 2011 20:08

Min l-o-o-k a l-i-k-e Britney blev inte så jättebra :s Faktiskt jättedålig, inte fin alls. Försöker fortfarande få ner pose player, det går sådär så det får nog vänta till nästa helg. Tsr workshop var lite lättare att förstå så det kommer jag nog börja jobba med nu i veckan. Hoppas att ni har haft en fin helg fina bloggläsare....

Av simpossible - 16 oktober 2011 13:13

Ikväll besöker Britney spears globen, håller därför på med att knåpa ihop en l-o-o-k a l-i-k-e Britney. Kommer visa den någon gång ikväll.

Presentation


Välkommen till min blogg! Här delar jag med mig av min erfarenhet av spelet The sims. Hoppas du gillar bloggen och lär dig något av den

Just nu på Bloggen

Ny design!! Äntligen<<<<<<<<

Frågor??

Fråga gärna, men tänk på:

 

Jag kan inte altid garantera svar.

 

Jag svarar inte på frågor om medeltiden.

 

Spam och opassande frågor tas bort!

 

Skicka din fråga en gång.

 

Jag ger inte ut registreringskoder.

 

Jag svarar på frågor om sims, inte om mig! 

 

Ge inte upp om jag inte svarar på en gång. Vissa frågor tar längre tid en andra att besvara.

 

Sök i bloggen efter ditt svar innan du ställer en fråga


Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kommentarer..

Tänk på detta innan du skickar en kommentar:

 

Ställ frågor i frågerutan.

 

Gör inte reklam för din egen eller andras bloggar. Men om du har en blogg skriv gärna in adressen så kanske jag tittar in.

 

Skicka inte spam eller andra opassande kommentarer.

 

Jag svarar inte altid på kommentarer, däremot svarar jag altid på frågor!

 

Du får absolut inte vara elak mot någon. Gäller överallt!!

 

Skriv om inläggets ämmne eller åtmindståne om sims.

 

Skicka inte samma kommentar flera gånger.


Senaste inläggen

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 8-11
 11-13
 13-15
 15-17
 Yngre än 8
 Äldre än 17

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik

Downloads

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards