Alla inlägg under januari 2012

Av simpossible - 14 januari 2012 11:01

Har nu beslutat mig för att sluta blogga. Det är något som jag har tänkt på länge dels för att jag inte har tid eller lust för bloggen. Kanske att jag börjar blogga igen senare men just nu så kommer jag mer typ bygga hus mm. Hoppas vi ses snart igen kära bloggläsare.....

Av simpossible - 6 januari 2012 11:13

Håller fortfarande på med huset men blir nog någon update senare. Ajah (vet att jag skriver så hela tiden) ska nu bygga lite på huset men det blir ett snabbt blogginlägg senare.

Av simpossible - 5 januari 2012 22:44

Sa ju att jag skulle blogga lite mer idag så då får jag väl göra det. Iaf imårn så vet jag inte om det blir så mycket till att blogga. Håller på att bygga ett hus, tänkte visa det sen. Ajah god natt på er söta bloggläsare, hoppas att ni får sova gott:):):):):)

Av simpossible - 5 januari 2012 11:40

Hej på er! Jag vet att jag inte har bloggat så mkt. Haha smart som jag er så rååkar jag ju bar glömma att skriva att jag har flyttat, oops? Ska nu framöver tidsinställa några inlägg å så. Nu håller jag på att installera några saker, får se också om det blir nått "Dagens tips" snart, var hu ganska länge sedan. Ajah det blir nog nå mer under dagen.


Puss på er så länge<3

Presentation


Välkommen till min blogg! Här delar jag med mig av min erfarenhet av spelet The sims. Hoppas du gillar bloggen och lär dig något av den

Just nu på Bloggen

Ny design!! Äntligen<<<<<<<<

Frågor??

Fråga gärna, men tänk på:

 

Jag kan inte altid garantera svar.

 

Jag svarar inte på frågor om medeltiden.

 

Spam och opassande frågor tas bort!

 

Skicka din fråga en gång.

 

Jag ger inte ut registreringskoder.

 

Jag svarar på frågor om sims, inte om mig! 

 

Ge inte upp om jag inte svarar på en gång. Vissa frågor tar längre tid en andra att besvara.

 

Sök i bloggen efter ditt svar innan du ställer en fråga


Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kommentarer..

Tänk på detta innan du skickar en kommentar:

 

Ställ frågor i frågerutan.

 

Gör inte reklam för din egen eller andras bloggar. Men om du har en blogg skriv gärna in adressen så kanske jag tittar in.

 

Skicka inte spam eller andra opassande kommentarer.

 

Jag svarar inte altid på kommentarer, däremot svarar jag altid på frågor!

 

Du får absolut inte vara elak mot någon. Gäller överallt!!

 

Skriv om inläggets ämmne eller åtmindståne om sims.

 

Skicka inte samma kommentar flera gånger.


Senaste inläggen

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 8-11
 11-13
 13-15
 15-17
 Yngre än 8
 Äldre än 17

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik

Downloads

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards